راهکارهای علمی ترک تریاک در خانه چیست؟
نوشته شده توسط : amir

ناگهان تریاک را ترک کرد
در این روش فرد به طور ناگهانی استفاده از تریاک را در خانه متوقف می کند و هیچ جایگزینی ندارد. به این روش نیز روش Yabui گفته می شود. ترک خانه به طور ناگهانی می تواند عواقب بسیار جدی داشته باشد. عوارضی مانند صرع با تشنج و غش ، حمله قلبی ، سکته مغزی ، توهم و توهم.

 

از روش اعتیاد به مواد افیونی به روش سنتی خودداری کنید
بسیاری از افراد نیز سعی می کنند به تدریج از شر اعتیاد خود خلاص شوند. با استفاده از این روش باید میزان مصرف روزانه یا هفتگی خود را کم کنید تا به تدریج به صفر برسد. این یکی از متداول ترین روش ها برای خلاص شدن از شر تریاک در خانه است. اگرچه این روش نسبت به روش قبلی مؤثرتر است؛ با این وجود ، همیشه می توان به مصرف بازگشت. اگر یک مزیت تریاک توسط یک مشاور کنترل شود ، استفاده از روان درمانی نیز می تواند از احتمال عود جلوگیری کند.

 

رفع اعتیاد به تریاک در خانه: با استفاده از دارو امکان پذیر است
بدون نیاز به بستری در بیمارستان ، می توان از اعتیاد به مواد مخدر خلاص شد ، اما به هیچ وجه نباید داروهای مورد استفاده برای این منظور بدون اطلاع و بدون نسخه پزشک مصرف شود. از جمله داروهای قطع مصرف می توان متادون و B2 را یافت. استفاده از متادون با دستورالعمل های مناسب و مشاوره نظارت شده روشی مؤثر و ایمن برای از بین بردن وابستگی به تریاک است. متأسفانه استفاده از متادون اعتیاد آور و اعتیاد آور است. به عنوان جایگزین ، متادون آسیب پذیری در مصرف مواد را کاهش می دهد و خطر ابتلا به ایدز ، هپاتیت ، تورم در بافت های بدن ، عفونت در استفاده از وسایل تزریق غیر استریل و رفتارهای مجرمانه برای به دست آوردن مواد مخدر را کاهش می دهد. همچنین وضعیت عمومی بیمار را بهبود می بخشد و علائم روانی ناشی از قطع درمان را کاهش می دهد.

 

از اعتیاد به تریاک در خانه با داروهای سنتی خودداری کنید
افراد معتاد به تریاک معمولاً در ساعات مشخصی از روز به مواد مخدر مراجعه می کنند. برای خلاص شدن از اعتیاد ، مرتباً از مواد مخدر استفاده کنید و آن را بی نظم کنید. در این حالت متوقف کردن تریاک آسان تر خواهد بود. در طب سنتی روش هایی وجود دارد که می توانید راحت تر از شر آن خلاص شوید.

برگهای آلوئه ورا را با عسل مصرف کنید
برای سهولت در شکست و کاهش علائم ترک ، می توانید ژل برگ آلوئه ورا را جدا کرده و آن را با عسل یا آب انگور مخلوط کنید. این مخلوط را هر 8 ساعت به مقدار یک قاشق مرباخوری میل کنید.

اسپند
ابتدا برگهای درخت پکن را باید خرد کرد. اما مراقب باشید که به دانه های صنوبر برخورد نکنید زیرا آنها سمی خواهند بود. سپس 2 تا 10 گرم پودر برگ پودر شده را در کف دست خود بریزید و مقداری دانه پیکان به آن اضافه کنید. آنها را با انگشت شست خود نرم کنید و بخورید. با استفاده از این روش می توانید بدون تنگی درد استخوان و خماری از مصرف تریاک را متوقف کنید.

مصرف گیاه Optimon
Optimon را می توان از عطرها تهیه کرد. 2 قاشق غذاخوری این پودر گیاه را با آب پنیر مخلوط کرده و روزانه آن را مصرف کنید. این گیاه باعث سم زدایی شده و معده و روده های معتاد را تمیز می کند. کشک به عمق بافت های بدن نفوذ کرده و باعث می شود عفونت کثیف و پوسیده بدن را ترک کند.

از بادکنک و ماساژ استفاده کنید
یک بالون هوای گرم برای بدن بسیار مؤثر است. شما می توانید بالون را به مدت 14 تا 19 جلسه در خانه یا مراکز درمانی سنتی انجام دهید. یک ماساژ جهانی با روغن سیاه دانه ، روغن زنجبیل یا روغن بادام تلخ نیز برای کاهش درد ناشی از ترک خوردگی بسیار مفید است. هر 7 جلسه بالون که انجام می دهید ، یک بار فنجان ها موثرتر هستند. می توانید فنجان های عمومی ، تب دار یا گوساله درست کنید.

مصرف روزانه نوشیدنی
تزریقاتی مانند تزریق گل بابونه ، تزریق گل شقایق ، تزریق کنجد ، تزریق مریم گلی مریم گلی ، تزریق آویشن و شما ، تزریق زردچوبه طبق نظر یک متخصص طب سنتی توصیه می شود. این نوشیدنی ها را هر روز به جای چای بنوشید و می توانید عسل و آب لیمو را به آنها اضافه کنید تا اثر آن بیشتر شود و طعم بیشتری پیدا کند.





:: برچسب‌ها: درمان کم کاری تیروئید از نظر دکتر روازاده درمان کم کاری تیروئید در طب سنتی درمان کم کاری تیروئید از نظر دکتر خیراندیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: